.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنج واحد لبنی متخلف مازندران به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

شمال نيوز-مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از معرفی پنج واحد لبنی متخلف استان به تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد.

مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شعب تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات شرکت های تولیدی فرآورده های لبنی را دارند و پرونده متخلفان بدون اطاله دادرسی و خارج از نوبت رسیدگی می شود.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر اینکه در سالجاری یکی از  بر نامه های این اداره کل تحقق بخشی به تولیدملی است و تعزیرات حکومتی یکی از دستگاه های موثر در تحقق این شعار  است؛ اظهار داشت: البته در این زمینه همکاری دستگاه های مرتبط و مردم حایز اهمیت است.

وی در خصوص آمار پرونده شرکت های تولیدی فرآورده های لبنی مورد بررسی در این اداره کل گفت: تاکنون پنج فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که تمامی این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و متخلفان به مبلغ 173 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی گفت: در صورتی که مراجع ذیصلاح اداره صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی گزارش افزایش بدون مجوزقیمت فرآورده های لبنی را به تعزیرات حکومتی ارسال کنند شعب تعزیرات حکومتی خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی و حکم مقتضی را صادر و با متخلفان بر خورد می کنند.

این مقام قضایی تعزیرات حکومتی مازندران افزود: تولیدکنندگان مواد لبنی حق افزایش خود سرانه قیمت ها را ندارند و با متخلفان این بخش بر اساس قوانین بر خورد می شود.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.